За потребителите на Мобилни комуникации или нещо за хората

AbikuSE
Мнения: 24
Регистриран: 08 авг 2006, 16:36

За потребителите на Мобилни комуникации или нещо за хората

Мнение от AbikuSE » 19 сеп 2006, 09:49

Наблюденията ми над поторебителите на мобилните комуникации в България за периода от 6 месеца, доведоха до следното заключение:

1. Никой не си чете договорите - а идва да се "разправя"
2. На всеки проблема е най важен, никакъв толеранс, че човека пред него реално не е виновен за нищо.
3. Ужасно прости Българи съществуват !
4. Мъжете се по-интелигентни и по-лесно се справят с техниката
5. Жените залагат на спора, обясненията и надвикването.
6. Трудните клиенти идват в промеждутъците между 9-11 сутрин и 6-7 привечер събота през целия ден.
7. В България потребителите залагат на скъпи и имиджови телефони в противовес със заплатите които получаваме.
8. Като цяло недоверчиви, мнителни граничещи с параноя субекти (което обяснява факта че 50% от потребителите на мобилни телефони са на предплатени карти)
9. Мъжете оставят по-големи бакшиши.
10. Жените по-големи усмивки :)

Признаците сочат към:
Ниска обща кълтура
Ниска Потребителска отговорност
Ниска информираност
Лошо възпитание
Лоша техническа култура

Желая тази тема да се превърне в дискусия, по този толкова важен въпрос.

Nistel
Мнения: 3618
Регистриран: 26 юли 2004, 01:14

Re: За потребителите на Мобилни комуникации или нещо за хората

Мнение от Nistel » 19 сеп 2006, 09:57

Е ти направо не си оставил място за коментар.Най-много съм съгласен със N8

ivo_bo
Мнения: 290
Регистриран: 10 юли 2006, 21:21

Re: За потребителите на Мобилни комуникации или нещо за хората

Мнение от ivo_bo » 19 сеп 2006, 10:13

Съгласен съм със всичко казано от теб.
Дори ще допълня , че жените с малко или с някаква власт са доста по-прости, дори от хора без образование и обща култура, а имат и смелостта да заплашват със саморазправа без да са имали повод за това-личен опит.
Държат се нагло, арогантно и си мислят, че винаги са прави(дори когато им докажеш обратното).

HeHacuTko
Мнения: 814
Регистриран: 02 фев 2005, 15:38

Re: За потребителите на Мобилни комуникации или нещо за хората

Мнение от HeHacuTko » 19 сеп 2006, 10:24

Доста време ти е отнела тази констатация :-)

uther
Мнения: 104
Регистриран: 08 сеп 2006, 11:03

Re: За потребителите на Мобилни комуникации или нещо за хората

Мнение от uther » 19 сеп 2006, 11:24

Вероятно добре ти плаща някой от мобилните оператори, /а най-вероятно е да е най-старият от тях/, за да обвиняваш клиентите в това или онова. Нека в духа на добрия тон ти напомня - комуникациите са създадени и съществуват заради нуждата на хората, т.е на клиентите, а не - клиентите заради комуникациите, нали? Пояснявам сега простичко, за да ме разбере дори първично същество като например оператор в МТЕЛ - потребителите са клиенти, те по презумпция са прави да искат най-доброто за парите си и на най-ниска цена. Това е основен принцип в бизнеса и всичките му форми. Не може да се иска от клиента да търпи мъченията на башибозушките мобилни комуникации в България и техните служители, пък и да създава душевен и паричен комфорт на работещите в мобилните оператори. На всички ни е трудно, лесна работа няма и поговорката е много вярна - като не им харесва на операторите, да отидат на друга работа, нали така?
Ти очевидно си един/една от тях! :)))

Loоper
Мнения: 2716
Регистриран: 19 юли 2006, 02:44

Re: За потребителите на Мобилни комуникации или нещо за хората

Мнение от Loоper » 19 сеп 2006, 11:55

uter kvo mu pla6tat toi sam si kaza 4e raboti v turgovskata veriga na gsm- operator po4ti... e i kvo ot tova ? to va mu e rabotata az ne moga da razbera za6to tursi6 konspiraciq v tova 4e m-tel mu pla6tat zaplata da obslujva klientite a te kakto kaza i( sam na pulno 1000% suglasen s nego) postoqnno se zaqjdat i darjat prosta6ki s horata v magazinite... vqrno 4e vina i za tova ima i operatora 4iito uslugi predlaga tyi kato nqkoi ne6ta se kriqt umi6leno... neznam za na m-tel no v germanos konsultantite si vyr6at dobre rabotata i ponqkoga ne moga da razbera naistina za6to vse te sa jertva na gluposta na horata... nito sa pristrastni kam globul nito gledat kak da te precakat... vinago kogato sam tam POMAGAT na klientite kato im pokazvat nai eftinoto i poleznoto za tqh a ne nai nabutva6toto...

AbikuSE
Мнения: 24
Регистриран: 08 авг 2006, 16:36

Re: За потребителите на Мобилни комуникации или нещо за хората

Мнение от AbikuSE » 19 сеп 2006, 11:57

Уважаеми господин Утър,
в рамките на добрия тон искам да уточня, моят пост е констатация на интелектуалната незрялост на Българина да използва комуникации. Било то безжични или вербални с оператора (представителя на телекома) а не оператора като институция или Компания. Комуникациите са форма на общуване която е надраснала ерата на крясъците и първичните звукови сигнали използвани от животните които могат да бъдат неречени "първично общуване". Моят пост обобщава човешкият фактор и не коментириа ролята и политиката на всяка фирма като "оператор" и регулатор на тази разновидност на комуникации.

пс: Очевидно имете проблеми с "най-старият" оператор ... но проблем с мен имате ли ?

uther
Мнения: 104
Регистриран: 08 сеп 2006, 11:03

Re: За потребителите на Мобилни комуникации или нещо за хората

Мнение от uther » 19 сеп 2006, 12:09

С удоволствие искам да Ви споделя, че каквито и да било мои отношения с "най-стария оператор" вече от 3 години са отминали в историята като неприятен и досаден спомен.
С Вас проблем нямам разбира се, предполагам, че и Вие сте жертва на същия кошмар, независимо кой оператор ползвате. Писаното от мен е принципна позиция по въпросите на мобилната телекомуникация в БГ, а проклетия най-стар мобилен оператор беше само пример. Та нали от МТЕЛ тръгна всичко, те дадоха тон в разграбването и изнудването на клиентите.
Не ми хареса, че според първия Ви пост клиентите са едва ли не някаква орда олигофрени, защото те не са.... просто са принудени да поддадат на вампиризма и разбойничеството, защото се налага да телекомуникират мобилно.
И накрая, но не на последно място.... кучето скачма според тоягата, т.е. ако имаше нормални и разумни мобилни оператори, клиентите нямаше да са принудени да изпадат в масов идиотизъм, както става напоследък. На Запад тези неща вече са регулирани, а и там самите клиенти си държат на правата и ако нехаресват нещо - игнорират и бойкотират.
Тука това не става, народа е друга порода, какво да се прави :((((
Нямам нищо против тебе, нали в едно гърне се пържим всички?

uther
Мнения: 104
Регистриран: 08 сеп 2006, 11:03

Re: За потребителите на Мобилни комуникации или нещо за хората

Мнение от uther » 19 сеп 2006, 12:17

Германос казваш... другата болка.
Нито веднъж продавач в Германос не се е държал адекватно, когато съм ходил там. Адски агресивни са и се стараят да те убедат, че не разбираш нищо и едва ли не те ще те ограмотяват.
Пример: влизам в Германос на пл. Славейков във София, питам за смартфони и за един конкретен модел. Продавача казва, че е боклук и не го предлагат. Отговарям, Господине, СЕ 910и не е боклук, добра машина е. Той пак си знае - Не предлагаме боклуци от СЕ, който разбире Нокиа взима. И се почна - тоя продавач ме изкара идиот и олигофрен само защото го питах нещо конкретно, а не стоях със зяпнала уста срещу него, той явно очакваше да го гледам със зяпнала уста и да примирам от възхищение колко много знае за мобилните нещаи колко Нокиата е шедьовър на технологията. И всичко това придружено с подмятания как клиентите не разбирали, колко глупави били, като не купуват каквото им се каже, а търсели друго.
Е на такова поведение и държание как му викате?

VadldeS
Мнения: 307
Регистриран: 09 ное 2004, 11:49

Re: За потребителите на Мобилни комуникации или нещо за хората

Мнение от VadldeS » 19 сеп 2006, 12:31

Здравейте и от мен.
До тук написаното е вярно.За съжаление много от продавач-консултантите във веригите магазини разбират от телефони и мобилни комуникации толкова колкото средно статистически българин от балестични ракети.Но това за мен лично си има и плюсове.Когота имам непродаваем телефон отивам в Джефф-колкото и да се правят на специалисти в повечето случаи купуват охкайки и ахкайки непродаваем в нета телефон.Въпроса е да не сбъркаш да отидеш за един месец два пъти в един магазин, че дотолкова помнят.Иначе на бисери съм се нагледал.

Отговори